Retorika I.stopnja


Medsebojna komunikacija zaposlenih je vse bolj pomemben faktor uspešnosti podjetja kot celote, saj so retorične sposobnosti zaposlenih ogledalo podjetja in dajejo kredibilnost, večjo stopnjo prepričljivosti v pogajanjih ter konfliktih. Retorika ima velik vpliv tudi na posameznike in njihovo samozavest. Bolj samozavestni ljudje so bolj uspešni, predvsem pa si upajo predstaviti svoja mnenja in ideje. Tečaj retorike na prvi stopnji bo tečajnike pripravil na samozavestno nastopanje pred ljudmi, razbrati govorico telesa sogovornika, učinkovito reakcijo v pogovorih ter podajanje svojih idej.


Vsebina izobraževanja:


1. Osnovni elementi komuniciranja
  • komunikacijski model
  • VAKOG komunikacija
  • govorica telesa
  • čustveno zaznavanje sogovornika oziroma poslušalcev

2. Zgradba govora
  • sistem 4 MAT
  • kako začeti - kako pritegniti pozornost - kako predstaviti – kako končati govor
  • časovni, vsebinski in ciljni okvir
  • moč argumentov in protiargumentov (temeljna pravila)

3. Priprava na nastop
  • kako se na nastop pripraviti
  • kako se sprostiti in premagati nelagodje pred nastopom
  • upravljanje s stresom

4. Izvedba dobrega in sproščenega nastopa
  • verbalna - neverbalna - paraverbalna komunikacija govornika
  • ohranjanje dobrega stika s sogovornikom ali poslušalci
  • moč procesnih besed in zaznavnih položajev
  • kako odgovoriti na vprašanja in ugovore

 

Prijava in informacije

Za prijavo in informacije nas lahko vsak delovni dan pokličete na brezplačno telefonsko številko 080-30-32 ali prek e-mail naslova info@smartnaris.si.

Preverite še ponudbo naših računalniških in jezikovnih E-tečajev na spletni aplikaciji Smart ARENA.